Patarimai, kaip pasisemti motyvacijos sportui

Tikriausiai sutiksite, jog pradėti sportuoti yra pakankamai lengva: tereikia užsirašyti į sporto salę, susirasti programą pratimams namuose ar tiesiog išsiruošti pabėgioti. Tačiau kur kas sudėtingiau sportą paversti savo gyvenimo dalimi ir po kelių treniruočių nepasiduoti – su tuo tenka susidurti didžiajai daliai sportavimo malonumą atrandančių žmonių. Kaip tokiais atvejais išlikti motyvuotiems?

 

Užsibrėžkite trumpalaikius tikslus

 

Nesvarbu, ar siekiate didinti raumenų masę, ar ketinate atsikratyti papildomų kilogramų, tikriausiai turite užsibrėžę galutinį Jus tenkinantį tikslą. Ne paslaptis, kad akivaizdūs rezultatai taip greit nepasirodo ir tai yra viena pagrindinių priežasčių, kodėl taip greit prarandame motyvaciją. Kad galėtume to išvengti, reikėtų savo tikslą išskaidyti į smulkesnius etapus, kuriuos galėtumėte pasiekti per savaitę ar kelias – taip visuomet būsite įsitraukę į procesą.

 

Atsikratykite to, kas Jus labiausiai stabdo

 

Pagalvokite, dėl kokių priežasčių dažniausiai prarandate susidomėjimą sportu. Pavyzdžiui, jei nejaukiai jaučiatės sporto salėje, ją lengvai galite įsirengti ir savo namuose: tam tiks dviračiai treniruokliai ar net paprasčiausias kilimėlis ir keli svarmenys. O jeigu matote, kad pati sporto šaka Jūsų nemotyvuoja, drąsiai meskite užsiėmimus ir ieškokite to, kas Jus „veža“ – motyvuoti išliksite tik tuomet, jei sportas Jums teiks malonumą.

 

Fiksuokite savo rezultatus

 

Jei pradėsite rašyti pasiekimų dienoraštį, būsite atsakingi patys prieš save – tai neretai tampa vienu pagrindinių stimulų nemesti pradėto kelio. Kaip puiki motyvacijos priemonė dažnai įvardijami ir išmanūs laikrodžiai, kurie iš karto leidžia matyti deginamas kalorijas, nueitus žingsnius ir bendrą savijautą. Be to, kai kurie iš jų turi ir sportui pritaikytų programų – jei niekas nepadeda likti motyvuotiems, vertėtų pagalvoti apie tokį variantą. Tiek šiuos prietaisus, tiek kitą sporto įrangą gera kaina siūlo Pigu.lt el. parduotuvė.

 

Nepamirškite savęs apdovanoti

 

Visą savaitę sėkmingai laikėtės režimo ir nepraleidote nei vienos treniruotės, o gal kūno matmenys pagaliau priartėjo prie Jūsų svajonės? Net ir menkiausi rezultatai yra verti apdovanojimo, kuris dar labiau paskatintų Jus judėti į priekį. Tai gali būti labiausiai pasiilgtas patiekalas, nauja apranga, sporto įranga ar bet koks kitas daiktas, apie kurį labai seniai svajojote. Svarbiausia, kad numatytas prizas iš tiesų būtų vertas įdėtų pastangų – tuomet ir vėl norėsis taip pat pasistengti!

 

Nepersistenkite

 

Labai tikėtina, jog pradėję sportuoti ir pastebėję pirmuosius rezultatus, pajusite azartą didinti treniruočių skaičių ar intensyvumą. Atrodo, jog tokie norai turėtų būti sveikintini, tačiau būkite atsargūs: jei pamiršę viską pasinersite į sportą, labai tikėtina, kad šis burbulas netrukus sprogs ir apie treniruotes nebenorėsite nieko girdėti. Geriausia, jei rezultatų sieksite pamažu: tuomet jie bus tikslingesni ir ilgalaikiai.

 

Prisiminkite, dėl ko tai darote

 

Sunkiausiomis akimirkomis turėtumėte dar kartą sau priminti, kodėl pradėjote sportuoti – jei viską mesite, troškimai niekur nedings, tačiau po kurio laiko ir vėl viską pradėsite nuo nulio. Ar nebus gaila visko, ką iki šiol pavyko pasiekti?

 

Labai svarbu, kad Jūsų motyvacija ir ryžtas būtų natūralūs – jei vieną dieną nesinori sportuoti, verčiau treniruotę praleiskite ir užsiimkite šia veikla, kai turėsite pakankamai noro ir energijos. Svarbiausia, kad tokie simuliavimai netaptų kasdienybe, tačiau jei vadovausitės visais šiais patarimais ir sportuosite sąmoningai, tokių situacijų tikrai pavyks išvengti!

Sorry, no posts matched your criteria.