Jauskitės žvalūs net žiemą

Atėjus žiemai, organizmo kasdien laukia vis daugiau iššūkių. To priežastis ne tik staigus temperatūros pokytis, bet ir artėjančios šventės, kurios gali kelti nerimą. Kalėdiniai apsipirkinėjimai, Naujųjų metų išvakarės, žiemos atostogos… Būkite tinkamai pasiruošę ir nesijaudinkite dėl savo psicho-fizinės būklės žiemos mėnesiais! Štai keli patarimai, kaip tai padaryti.

 

Išlaikykite gerą formą ir energiją

 

Salotų sezonas praėjo, atkeliauja tradiciniai žiemos patiekalai, po kurių dažnai jaučiamės tarsi be reikalo perpildyti. Ar esate vieni iš tų, kurie nori išlaikyti gražią figūrą ir jaustis žvalūs net žiemos mėnesiais? „Pasigaminkite vakarienę iš lengvesnių, maistingesnių ir daugiau vitaminų turinčių maisto produktų, venkite kaloringo maisto. Valgykite daugiau vaisių ir daržovių, kurios pagreitins virškinimą ir aprūpins organizmą vitaminais, vandeniu bei maistinėmis medžiagomis. Prie to nepamirškite ir pakankamai judėti, net ir atostogų metu. Tai neturi būti intensyvi fitneso treniruotė – su šeima išbandykite slidinėjimą ar malonius pasivaikščiojimus snieguotais takais“, – pataria gydytoja-dietologė L. Romeraitė-Kuklierienė, kampanijos „Sultys ir glotnučiai – SMART formos vitaminai“ ekspertė.

 

Kalėdų karštinė

 

Šventės jau visai šalia, o vis dar nežinote nuo ko pradėti? Darbas, šeima, namų ruoša, paskutinės minutės dovanų pirkimas… Tarsi trypčiojate vis toje pačioje vietoje ir nerandate net akimirkos sau? 100 proc. sultys ir glotnučiai tinkamas pasirinkimas skubantiems. Išgėrus stiklinę sulčių ar suvalgius glotnutį, organizmą aprūpinsite daugybe vitaminų ir pakeisite vieną vaisių bei daržovių porciją.

 

Naujųjų metų vakarienė

 

Ar gaminsite savo draugams Naujųjų metų vakarienę? Ruoškite ne tik svečių mėgiamus patiekalus, bet rinkitės ir produktus, turtingus vitaminais bei naudingus organizmui. „Be abejonės, šakniavaisius galite valgyti šimtais skirtingų būdų – tiek žalius, tiek paruoštus. Tai puikus garnyras prie pagrindinio patiekalo, o sultiniai iš daržovių – svarbus mitybos elementas. Neatsisakykite ir tokių tradicinių ingredientų, kaip bulvės, kopūstai, burokėliai ir ankštiniai augalai. Juos galite naudoti sriuboms arba gaminti net pagrindinius patiekalus“, – sako gydytoja-dietologė.

 

Žiemos linksmybės

 

Atėjus žiemos savaitgaliams, skirkite daugiau laiko šeimai ir draugams. Nesvarbu, ar keliausite slidinėti, važinėsitės rogutėmis ar tiesiog vaikštinėsite po kalnus, sniegą, neleiskite netikėtoms ligoms sugadinti šio gražaus laiko. Daržovės ir vaisiai gali padėti sustiprinti imunitetą. Pasaulio sveikatos organizaciją (PSO) rekomenduoja per dieną suvartoti iki 5 vaisių ir daržovių porcijų – gaukite reikiamą vitaminų dozę iš 100 proc. sulčių stiklinės ar glotnučio pakelio.