Laikas namuose: sveikatos specialistai pataria, kaip jį praleisti lengvai ir naudingai

Dabar, kai sveikata, stiprus imunitetas ir gera nuotaika reikšmingi kaip niekad anksčiau, svarbiausia neprarasti motyvacijos. Tik natūralu, kad pastaruoju metu, kai judėjimas, bendravimas, laisvalaikio praleidimo būdai smarkiai apriboti, entuziazmo lieka vis mažiau. Bet viskas mūsų rankose, tereikia tinkamai nusiteikti. Sveikatingumo klubų „Impuls“ ir „Lemon“ specialistai pataria, kaip galime sau padėti šį laiką praleisti kur kas lengviau, maloniau ir su daugiau pozityvios energijos.

 

Judėkite savo ritmu

 

Karantino metu vieni pradėjo medituoti, kiti išmoko siūti ar kito amato, o kai kurie ėmėsi gerinti savo fizinę formą. Visi tikslai sveikintini, bet visgi būtina nepamiršti, kad visi esame labai skirtingi ir nereikia kelti sau tikslų, lyginantis su kitų pasiekimais.

 

Išsikelkite tokį tikslą, kuris tiktų būtent jums. Svarbiausia – neperspausti. Nežinote savo savaitės darbų grafiko? Išsikelkite tikslą sportuoti ne nustatytomis dienomis, o 3 kartus per savaitę. Norite padaryti špagatą? Kasdien 5–10 min. darykite tempimo pratimus.

 

Labai svarbu, kad tikslo siekimas taptų sistemingas. Jeigu pasirinktas kelias tinkamas, „Impuls“ trenerė – Jekaterina Komisarova pažada, kad ateis laikas, leisiantis nuversti kalnus.

 

Metas šaltam dušui?

 

Visi žinome, kad jis puikiai pažadina rytais ir yra patikrintas būdas grūdintis. Ir beveik visi ketinome jį išbandyti, bet pamiršome arba pabandę iškart metėme, tiesa? Gal pats metas atgaivinti šią mintį? Dabar, kai rytais neskubame į automobilius ir autobusus, papildomą minutę galima skirti kontrastiniam dušui. Tiesa, organizmą stiprinti reikia palengva, nesukeliant per didelio šoko. Pirmas dienas galima apsilieti tik vėsiu vandeniu, o jau vėliau pratintis prie kontrastinio dušo.

 

Beje, yra ir daugiau metodų grūdintis. Apie jį pasakoja ir demonstruoja „Impuls“ trenerė Monika Černauskaitė – Daukšienė

 

Panaudokite tai, ką turite

 

„Impuls“ ir „Lemon“ lankytojų apklausa antro karantino metu atskleidė, kad dažnai sporto namuose žmonės atsisako dėl to, kad tiesiog neturi inventoriaus. Bet tai tikrai neturėtų tapti priežastimi nesimankštinti. Nedidelės erdvės puikiai tinka jėgos ar ramesnėms treniruotėms. Jų metu galima tiesiog panaudoti šalia esančius daiktus. Sofos, kėdės ir staliukai tiks modifikuoti įtūpstų, atsispaudimų ir tempimo pratimus.

 

Norintiems treniruotis intensyviau – inventoriaus irgi apstu. Sunkios knygos, daiktų pilna kuprinė, konservai, buteliukai su vandeniu ar smėliu – viskas tinka vietoje įprastų svorių. „Lemon“ sporto dalies vadovas Mantas Garlauskas tą gali įrodyti.

 

Beje, dar įkvėpimui – kelnių juosmens gumą galima panaudoti vietoj sportinės gumos, o šiek tiek storesnis rankšluostis ar iškylautojų kilimėlis gali virsti jogos kilimėliu.

 

Sportuokite drauge… bet ne kartu

 

Jeigu neprisiverčiate sportuoti vienas, mankštos vienu metu su draugais ar bendraminčiais – tinkama išeitis. Be to, taip kur kas daugiau šansų suplanuoti treniruotę ir šio plano laikytis. Sukurkite sporto mylėtojų klubą, motyvuokite vienas kitą judėti sutartu laiku ir susiskambinkite su draugais treniruotės metu ar po jos!

 

Tinkama apranga – jau pusė darbo

 

Žinoma, leidžiant laiką namuose nėra nieko maloniau nei patogi ir minkšta laisvalaikio apranga. Bet ją verčiau palikti poilsiui. Persirengę sportine apranga ne tik pajusite didesnę motyvaciją pajudėti, bet ir patys pratimai bus smagesni bei kur kas naudingesni. Juk visi žinome kaip erzina vidury treniruotės smunkanti kojinė, kliūnančios kelnės arba marškinėliai, kurie persisuka. Tai neturi tapti trikdžiu mankštinantis. Be to, sportinė apranga leidžia odai geriau „kvėpuoti“ – jūsų kūnas už tai padėkos.

 

Skirkime dėmesio sveikesnei mitybai

 

Dabar, kai vengiame parduotuvių – puikus metas švarinti savo virtuvės spinteles. Tai puiki galimybė į namus įsileisti tik sveiką, naudingą ir šviežią maistą. Juk jei šaldytuve ir spintelėse nėra nesveikų užkandžių, jų ir nevalgysime, tiesa?

 

Imunitetui stiprinti būtinas pakankamas ir suvartojamo vandens kiekis. Vanduo atlieka apsauginę organizmo funkciją, svarbus kraujo filtravimui, žarnyno veiklai, virškinimui.

 

Geros nuotaikos, pozityvumo ir motyvacijos įgyvendinant tikslus!

Sorry, no posts matched your criteria.