Po fizinės treniruotės pasilepinkite sveikuolišku kokteiliu

Norinčiuosius palaikyti puikią fizinę formą specialistai įspėja: reikia ne tik mankštintis, bet ir sveikai maitintis. Organizmą ypač svarbu aprūpinti vitaminais ir kitomis naudingomis medžiagomis. Bene greičiausias būdas tai padaryti – gerti populiariuosius glotnučius.

 

Kokteilis – visus metus tinkamas pasirinkimas

 

„Jei pasportavę, maitinsitės bet kaip, gero rezultato nesitikėkite. Aktyviai sportuojant, būtina ir subalansuotai maitintis. Dėl didelio krūvio sporto salėje organizmas praranda daug skysčių, mikroelementų ir vitaminų, todėl lėčiau auga raumenys. Mano patarimas paprastas – atraskite mėgstamus kokteilius. Jie gali būti ir sotūs, ir sveiki, ir netgi labai skanūs“, – sako sporto klubo „VS-Fitness“ treneris Andrius Birulinas.

 

Treneris greižtai nesutinka su mintimi, kad glotnučiai yra tik vasaros gėrimas, skirtas atsigaivinti karštą dieną. Žinoma, gera treniruotė sporto klube gali trumpam priminti tvankią pirtį, tačiau tik dėl to, kad organizmas neteko daug skysčių ir intensyviai prakaituoja. „Kokteilis numalšina alkį, suteikia energijos, pašalina irzlumą ir garantuoja, kad jausimės darbingi. Be to, gerina virškinimo sistemos darbą, o juo praturtinta mityba tampa sveikesnė – suvartojame mažiau aliejaus, druskos. Tai svarbu tiek vasarą, tiek žiemą. Gera savijauta turime rūpintis ištisus metus“, – pataria A. Birulinas.

 

Kokteilių trintuvus šluoja ir sportuojantieji, ir lieknėjantieji

 

Kad plakti sveikuoliškus kokteilius darosi vis populiariau, pastebi ir „Electrolux“ atstovai. Jų teigimu, sparčiai populiarėjanti sveika gyvensena prie to gana stipriai prisidėjo. Kokteilius dabar geria ne tik sportuojantys, bet ir sulieknėti mėginantys asmenys, taip pat sveiką gyvenseną propaguojantys žmonės, juos pamėgo ir senjorai, ir vaikai.

 

Tokio populiarumo paslaptis paprasta: prekybos vietose siūlomas platus kokteilių trintuvų pasirinkimas, vilioja patrauklios kainos. Kokteiliams pagaminti tinka įvairūs vaisiai ir daržovės, kurių taip pat gausu: galima naudoti tiek egzotiškus, tiek vietinius, sezoninius produktus. Tiesa, glotnučius galima skirti į dvi rūšis: baltyminius ir žaliuosius. Anot sporto trenerio A. Birulino, sportuojantiesiems derėtų žinoti skirtumą. „Sportuojant reikia vartoti baltymus – gerti baltyminius kokteilius. Baltymai yra pati svarbiausia ląstelių statybinė medžiaga, padedanti atkurti ir pakeisti pasenusias ląsteles naujomis. O žaliuosiuose kokteiliuose gausu vitamino B ir geležies, jie gerina savijautą, suteikia energijos, lengvumo pojūtį“, – pasakoja treneris.

Rašyti komentarą

Sorry, no posts matched your criteria.